Reise (Tyrkia Oktober 2011)

På tur hjem..

Flyturen hjem gikk kjempe bra, men man blir sliten av sove litt, våken, sove litt osv på flyet.. Kjente det på hodet til slutt og kan ikke si at ca 4 timer hjem fra Gøteborg fristet etter 4 timer p...

Siste kvelden..

Siste kvelden gikk i deilig frokost, en episode av Dexter, handling og middag med Svigers og gjengen.. Vi hadde show på kvelden når vi spiste, TORDEN OG LYN!! Det er noe så sykt når det først star...

For en natt/morgen..

I natt hadde vi skikkelig møkkavær.. Våknet av at det torda, lyna og pøsregna! Alle som kjenner meg, ja di vet at jeg hater sånn vær.. Ogblir livredd.. Dette våknet vi til: Øse pøse.. Ingen som ...

Nest siste kveld..

Kvelden gikk til shopping og middag ute.. Gjengen.. Stort nan brød til stor gutt.. hehe.. Sjokka enda.. På dette fatet var ALT man kan tenke seg av kjøtt/mat.. Sykt mye godt! Svigermor..Isen ...

Elite må besøkes om du er i Alanya!

Er man i Alanya, såMÅ man dra å spise på Elite.. Det er et såååå koseligstedog herlige folk som jobber der! Dem tar seg virkelig av gjestene sine (ikke masing) Vi hadde gledet oss til å dra ditå s...

Kveld med svigers..

Kvelden koset vi oss med svigers.. Dem kom nedover natt til lørdag.. Matheo storkoser seg.. Koser med bestefar.. Rune og Gunn (Bestefar/bestemor) Aleks og Matheo.. Matheo koser pappa`n sin.. ...

Hvem åpnet himmelen?

Satt inne på rommet å så en episode av Dexter, da plutselig himmelen åpnet seg.. Holdt bare på kvarter, men dæven så kraftig det regner når det regner må jeg si.. Solsenger flyttet seg og falt nes...

Alanya...

I dag harvi kun vært nede ved bassenget.. Nettopp kommet oss opp på Hotellrommet for å slappe av før vi skal handle litt og spise middag med Svigers som kom i natt :) Bassengbaren.. Gutta spiller...

Turisten..

Dette er turisten vår, hehe.. Ser jo ut som en turist oxo.. Tjihi...

Mere i vann enn på land..

Har en sønn som BOR i vannet.. Ser han nesten ikke på land, hehe.. Kevin i farta.. Koser seg under vann... :)

Koser oss i varmen alle sammen..

Vi kom ikke på hotellet før halv fire i natt, så la oss å sov frem til ni.. Da var det frokost, og en som trippet for å bade.. Måtte teste barnebassenget.. Hehe.. Solstråla storkoser seg i va...

Matheo`s første bad i basseng..

Da var tiden kommet for å teste bassenget.. Matheo koser seg :) Åh.. Litt skummelt.. Mmm.. Deilig.. Storebror passer på.. :)Gutta mine.. <3

Tyrkia.. Here we come..

Da har vi kommet frem.. Vi tok flyet fra Gøteborg, så vi dro ganske tidlig for å ha god tid på flyplassen.. Tenkte det sikkert var lurt pga vi hadde med Matheo gutten vår.. Det var jo ingen vits e...

Pakket og klare for Tyrkia! :)

Da har vi pakket ferdig, klare for å dra for å levere hunder og komme oss til flyplassen i Gøteborg.. Nå begynner vi å glede oss skikkelig, dette skal bli deilig kjenner jeg.. Gutta er klare for t...

Bestilt tur til Tyrkia i Høstferien! :)

Da blir det tur i Høstferien på oss :)Ferien går til Tyrkia/Alanya den 4 til 11 Oktober... Skal bli så deilig åreis bort og bare kose seg sammens familien! :) Det som er litt koselig er at svigers ...