juli 2015

Klapp på skulderen!!!

I dag har jeg fri fra jobb og bare tenkt å gjøre det jeg føler for.. Kose meg!! :) Startet dagen med dobbel treningsøkt og det var lenge siden sist kjente jeg!!! Denne kroppen hadde virkelig ikk...

Opprydding hjemme..

Nå er jeg som nyforelska igjen.. Rart det der, for så fort vi begynner å pusse opp eller starter på noen prosjekter hjemme..Ja, så banker hjertet mitt litt ekstra! :) Jeg elsker å gjøre ting sammen...

Tanker..

Sitter å tenker litt i lunsjen min og må nesten smile litt! :)Som jeg har skrevet før så har vi hatt besøk av mange i sommer.. Og det slo meg nå at det har gått så KJEMPE BRA tross noen utfordringe...

Ferien er over..

Hei pådere! :) Nå er ferien vår over.. I dag startet vi påjobb ogbarnehage for Matheo.. Litt blanda følelser egentlig, men deilig å komme seg inn i rutiner merke jeg.. Matheo trenger det virk...

Mat tips..

Det blir mye grilling i sommerferien.. Egentlig så fort varmen kommer,dafyres grillen opp og sesongener i gang for oss.. Dette er noe jeg er kjempe glad for men resten av familien er kanskje ik...

Deilig gåttur..

Har besøk som sagt i helga og i kveld fikk jeg endelig selskap på turen.. Er så mye lettere og bedre når vi går flere sammen! :) Ble ikke så mange km som jeg pleier, meeeeen jeg vant over alle som ...

Denne ferien..

Ferien er snart over og det er med blanda følelser egentlig.. Denne sommeren tok jeg bare 2 1/2 uke ferie, men derimot alle fredager fri juni og juli..og litt august! Tror nok langhelger passer meg...

Ny header!

Tusen takk til snille Leah-Victoria som har laget ny header til meg! :) Hennes blogg er: f0rsberg.blogg.no TAKK TAKK SNILLE DU!!!! :)

Måtte bare...

Må nesten le av meg selv.. Noen ganger..eller ganske ofte faktisk så får jeg brått lyst på noe og da kan ingenting stoppe meg! Jeg blir så opphengt og får det liksom ikke ut av hodet.. Bare må ha d...

En liten tur på stranda..

Sola skinner fortsatt på Hvaler, men blåser litt i dag.. Litt vind stopper ikke Matheo fra å dra på stranda.. Så vi får bare henge på.. Hehe.. Denne sommeren har han virkelig blitt tøff, litt for t...

Kveldstur..

Hei på dere! Nå har jeg vært ute på en liten kveldstur med hunden vår Bonita.. Det å gå rundt her er balsam for sjela!! Jeg kan ikke få sagt ofte nok hvor mye jeg ELSKER dette stedet om sommere...

Innekos..

I dag har det bare regnet og vært dårlig vær på Hvaler.. Startet dagen med god frokost og litt innekos på alle mann.. Barna lekte litt og så på en film, mens vi voksne plantet oss godt i sofaen m...

Listranda..

(Mobilblogging siden kameraet har tatt ferie hjemme) Siden båtturen ble kort, så dro vi heller på stranda for å kose oss.. Guttene kan ikke akkurat skryte på seg bading, men dem vare ute i van...

På land og vann i sola..

(Litt mobilblogging) For et deilig vær det er på Hvaler i dag!! Sola skinner og nesten ikke noe vind.. Kan ikke noe annet enn å smile.. Dette er sommer det!! Håper været fortsetter nå.. V...

Søskenbarn..

God morgen! I går kom tantebarnet Adrian på besøk og skal være her på campingen til onsdag, da svogeren og dama skal på kjærstetur.. Matheo har gledet seg masse og ikke mindre vi.. Nå skal v...

Hvaler..

God morgen!Her på Hvaler har vi nesten blåst bort føles det som..Litt bedre når vi våknet i dag tidlig, men fortsatt litt kald vind så vi ikke kan dra ut med båten.. Synd!Tok noen mobilbilder på mo...

Skjærhalden..

Nå har vi vært en tur på Skjærhalden å besøkt svigers som har båten sin der noen dager..Det er sterk vind på Hvaler i dag, og ikke så mye vær til å gå ute i..Vi satt inne i båten og var ute å spist...

Sommerferie..

Hei på dere..Nå er det bare litt over en uke igjen av ferien..I år er vel første året vi ikke har lagt så mange planer..Bestemte oss tidlig for hyttetur til Hafjell med vennepar og barna våre..Det ...

Årets farge..

God kveld alle sammen.. I år ble fargen dueblå/lyseblå på campingen.. Egentlig ganske rart siden jeg ikke har likt den fargen noe særlig før.. Men i år likte jeg PLUTSELIG den fargen og fa...